.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع زنانه مقابل فرمانداري قائمشهر
جمعي از زنان روستاي هفت تن قائمشهر در اعتراض به نداشتن آب بهداشتي در فرمانداري اين شهر تجمع كردند.به اذعان آنان هيچ يك از مسئولان حاضر نمي شوند حتي يك قطره از آب اين روستا كه آلوده به انواع ميكروبهاست را به فرزندان خود بدهند...
تجمع زنانه مقابل فرمانداري قائمشهر

در اعتراض به نبود آب آشاميدني سالم و بهداشتي در روستاها، زنان روستاي «هفت تن» در فرمانداري قائمشهر تجمع كردند. 
  
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، زنان اين روستا كه تعدادشان حدود 50 نفر بود در اعتراض به نبود آب سالم و بهداشتي در روستاي «هفت‌ تن» قائمشهر كه در فاصله 5 كيلومتري اين شهر قرار دارد، خواستار رسيدگي مسئولان امر به اين مشكل شدند.
به گفته تجمع كنندگان به دليل نزديكي اين روستا به مركز شهر بي‌توجهي مسئولان به اين معضل جاي سئوال دارد.
آنان عنوان كردند: در سه سال گذشته بارها براي حل مشكل خود به فرمانداري قائمشهر مراجعه كرده‌اند، اما با تغيير چند باره فرمانداران اين شهر مشكلاتشان حل نشده باقي مانده است.
به اذعان آنان هيچ يك از مسئولان كه به اين امر بي‌توجه‌اند حاضر نمي‌شوند حتي يك قطره از آب اين روستا كه آلوده به انواع آلودگي‌ها و ميكروب‌ها است را به فرزندان خود بدهند.
يكي اززنان معترض گفت: هيچ مادري نمي‌تواند اجازه دهد فرزندانش از كم‌ترين امكانات لازم براي زندگي كه حق همه مردم است بي‌بهره باشد.
به گفته اين زنان، اهالي اين روستا حتي براي اعمال و فرايض ديني خود مانند وضو گرفتن نيز با مشكل مواجه‌اند.
رئيس شوراي اسلامي بخش شهرستان قائمشهر در حاشيه اين تجمع به خبرنگار فارس در قائمشهر گفت: نبود آب اشاميدني سالم مشكل چندين ساله مردم اين روستا است.
محمدحسن گران افزود: از عمده دلايل حل نشدن اين مشكل نبود اعتبارات لازم براي ساخت مجمتع‌هاي آب رساني و رفع آلودگي آب در اين مناطق است.
وي يادآور شد: روستاي هفت تن قائمشهر داراي بيش از 100 خانوار است.
رئيس اداره آب و فاضلاب روستايي شهرهاي قائمشهر و جويبار نيز گفت: با اختصاص يك ميليارد ريال اعتبار، مشكل آلودگي آب شرب اين روستا تا پايان سال جاري برطرف خواهد شد.
احمد اكبري تصريح كرد: در يك ماه اخير قسمتي از مشكلات آب اشاميدني اين منطقه با آبرساني از طريق تانكر رفع شده است.
در پايان اين تجمع، زنان روستاي هفت تن قائمشهر كه با سر و صداي آلات فلزي كه به همراه داشتند‌ فرماندار، بخشدار و مسئولان مرتبط با مشكل را براي رؤيت و پايان دادن به اين معضل به روستاي هفت تن بردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

rezai 15 مهر 1386
عجب شد شمال نیوز از بیچارگی ملت می گوید . بگو تا کی می خواهند پول ملت ایران را به تازیان هدیه کنند!!!!!!!!!!!!!!!! تا کی. ماه همیشه پشت ابر نماند شمال نیوز جان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.